Specjalista ds. administracyjno-finansowych
Specjalista ds. administracyjno-finansowych
Jesteśmy spółką z ograniczoną odpowiedzialnością. Zatrudniamy około 200 pracowników w 3 lokalizacjach w Polsce. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą pasz, premisków i produktów mlekozastępczych. Nasze roczne obroty wynoszą około 450 mln złotych. W związku z rozwojem firmy szukamy pracownika na stanowisko specjalisty ds. administracyjno-finansowych.
Jesteśmy spółką z ograniczoną odpowiedzialnością. Zatrudniamy około 200 pracowników w 3 lokalizacjach w Polsce. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą pasz, premisków i produktów mlekozastępczych. Nasze roczne obroty wynoszą około 450 mln złotych. W związku z rozwojem firmy szukamy pracownika na stanowisko specjalisty ds. administracyjno-finansowych.
Oczekujemy :
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne,
- Znajomość rynków kapitałowych i zasad ich funkcjonowania,
- Doświadczenie związane z inwestowaniem na giełdach i rynkach finansowych,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Znajomość MS Office,
- Biegła znajomość branżowego języka angielskiego,
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- Mile widziana znajomość oprogramowania SAP.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat – umowa o pracę,
- możliwość nauki oraz rozwoju zawodowego z zakresu księgowości,
- świadczenia dodatkowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
Zakres obowiązków:
- Zawieranie transakcji kupna/sprzedaży papierów wartościowych na giełdach finansowych/towarowych,
- Prowadzenie analiz rynkowych oraz finansowych,
- Monitorowanie rynków finansowych, bieżące śledzenie notowań spółek oraz indeksów giełdowych,
- Prowadzenie regularnej analizy składników portfela inwestycyjnego,
- Zarządzanie finansami – lokowanie nadwyżek finansowych, zakup walut obcych,
- Analiza ofert domów maklerskich,
- Realizacja płatności,
- Analiza i ocena ofert bankowych,
- Prowadzenie analiz i zestawień na potrzeby przełożonych,
- Doradztwo inwestycyjne dla zarządu.
Oczekujemy :
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne,
- Znajomość rynków kapitałowych i zasad ich funkcjonowania,
- Doświadczenie związane z inwestowaniem na giełdach i rynkach finansowych,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Znajomość MS Office,
- Biegła znajomość branżowego języka angielskiego,
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- Mile widziana znajomość oprogramowania SAP.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat – umowa o pracę,
- możliwość nauki oraz rozwoju zawodowego z zakresu księgowości,
- świadczenia dodatkowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
Zakres obowiązków:
- Zawieranie transakcji kupna/sprzedaży papierów wartościowych na giełdach finansowych/towarowych,
- Prowadzenie analiz rynkowych oraz finansowych,
- Monitorowanie rynków finansowych, bieżące śledzenie notowań spółek oraz indeksów giełdowych,
- Prowadzenie regularnej analizy składników portfela inwestycyjnego,
- Zarządzanie finansami – lokowanie nadwyżek finansowych, zakup walut obcych,
- Analiza ofert domów maklerskich,
- Realizacja płatności,
- Analiza i ocena ofert bankowych,
- Prowadzenie analiz i zestawień na potrzeby przełożonych,
- Doradztwo inwestycyjne dla zarządu.
Praca w Sękowie.
Oferty CV oraz klauzulę zgody na przetwarzanie
danych osobowych prosimy o wysłanie na adres:
Sano Nowoczesne Żywienie Zwierząt,
ul. Lipowa 10,
64-541 Sękowo
lub za pomocą formularza
po kliknięciu w przycisk „APLIKUJ”.