Wozy paszowe Siloking z pionowym systemem mieszania
Wozy paszowe Siloking z pionowym systemem mieszania
Turbo – ślimak – dokładne mieszanie, zwiększenie wydajności!
Turbo-ślimak wozów paszowych Siloking jest wyposażony w dodatkowe skrzydło. Skrzydło ślimaka przesunięte o 180 stopni optymalizuje wynik mieszania i umożliwia równomierny wysyp paszy. Razem z płaską listwą zgarniającą i ustawianymi nożami zapewnia wyjątkową jakość przygotowywanej dawki TMR.
Nowość! Opcjonalnie – ślimak z wyprowadzeniem LongFibre, wzmocnienie skrzydeł ślimaka ze stali szlachetnej SILONOX.
Przekładnia – dla dużych obciążeń i szczytowych momentów obrotowych.
Wozy paszowe Siloking są wyposażone w specjalną przekładnię planetarną z kołem zębatym stożkowym o ukośnych zębach. Taki sposób budowy gwarantuje długą żywotność i wydajność. Przez rozłożenie całkowitego obciążenia i przez osadzony na przekładni ślimak tworzy fundament długiej żywotności.
Nowość! Seryjnie dla Siloking Nowa Generacja – przekładnia z 4 planetami dla zwiększenia efektywności pracy. Przekładnia jest w 100% smarowana olejem, co oznacza mniejsze zapotrzebowanie na serwis. Przez duży i transparentny zbiornik wyrównawczy olej może być łatwo wymieniony lub uzupełniony, bez użycia specjalnych narzędzi.
Rama nośna – perfekcyjna dla ekstremalnych wymagań!
Rama nośna jest wysoce zoptymalizowana, usztywniona i odporna na skręty, posiada zintegrowany, specjalny system ważący. Sensory wagi umieszczone na dodatkowych trawersach gwarantują stałość dokładnego ważenia paszy dla dobrego samopoczucia zwierząt.
Turbo – ślimak – dokładne mieszanie, zwiększenie wydajności!
Turbo-ślimak wozów paszowych Siloking jest wyposażony w dodatkowe skrzydło. Skrzydło ślimaka przesunięte o 180 stopni optymalizuje wynik mieszania i umożliwia równomierny wysyp paszy. Razem z płaską listwą zgarniającą i ustawianymi nożami zapewnia wyjątkową jakość przygotowywanej dawki TMR.
Nowość! Opcjonalnie – ślimak z wyprowadzeniem LongFibre, wzmocnienie skrzydeł ślimaka ze stali szlachetnej SILONOX.
Przekładnia – dla dużych obciążeń i szczytowych momentów obrotowych.
Wozy paszowe Siloking są wyposażone w specjalną przekładnię planetarną z kołem zębatym stożkowym o ukośnych zębach. Taki sposób budowy gwarantuje długą żywotność i wydajność. Przez rozłożenie całkowitego obciążenia i przez osadzony na przekładni ślimak tworzy fundament długiej żywotności.
Nowość! Seryjnie dla Siloking Nowa Generacja – przekładnia z 4 planetami dla zwiększenia efektywności pracy. Przekładnia jest w 100% smarowana olejem, co oznacza mniejsze zapotrzebowanie na serwis. Przez duży i transparentny zbiornik wyrównawczy olej może być łatwo wymieniony lub uzupełniony, bez użycia specjalnych narzędzi.
Rama nośna – perfekcyjna dla ekstremalnych wymagań!
Rama nośna jest wysoce zoptymalizowana, usztywniona i odporna na skręty, posiada zintegrowany, specjalny system ważący. Sensory wagi umieszczone na dodatkowych trawersach gwarantują stałość dokładnego ważenia paszy dla dobrego samopoczucia zwierząt.
Zalety stosowania wozu paszowego samojezdnego:
- Łatwa i wygodna praca w każdych warunkach pogodowych
- Precyzyjne żywienie zawsze tą samą dawką
- Mniej czasu na przygotowanie paszy
- Dokładne ważenie i mieszanie pasz
- Najniższe koszty żywienia krów
Zalety stosowania wozu paszowego samojezdnego:
- Łatwa i wygodna praca w każdych warunkach pogodowych
- Precyzyjne żywienie zawsze tą samą dawką
- Mniej czasu na przygotowanie paszy
- Dokładne ważenie i mieszanie pasz
- Najniższe koszty żywienia krów
Kanciasty pojemnik – gwarant szybkiego i perfekcyjnego mieszania paszy
Perfekcyjne dopasowanie turbo-ślimaka i pojemnika powstaje dzięki połączeniu stabilnego dna ze stali o wysokiej jakości z kanciastym pojemnikiem. Kanciasty kształt zbiornika hamuje ruch okrężny paszy i przez to wspiera pionowy przebieg procesu mieszania. W ten sposób następuje skrócenie czasu mieszania, przy jednoczesnym zachowaniu właściwej struktury paszy. Poza tym kanciasty kształt podwyższa stabilność zbiornika i uniemożliwia przesypywanie się paszy ze zbiornika poprzez optymalizację jej przepływu. Obręcz ruchoma umocowana na łańcuszkach zapewnia najlepszą odporność na drgania zbiornika.
Nowość! Opcjonalnie dla wozów SILOKING TrailedLine Compct Classic – wzmocnienie ścian zbiornika ze stali szlachetnej SILONOX.
Seryjnie SILONOX dla wozów nowej generacji SILOKING TailedLine 4.0 w miejscach najbardziej narażonych na ścieranie stosuje się blachę z SILONOX. Kliny wewnętrzne zbiornika między ślimakami a także boczne obudowy otworów zasuw są wykonane z SILONOX.
Aktualny asortyment wozów paszowych SILOKING oferowanych przez Sano znajduje się tutaj>>>
Kanciasty pojemnik – gwarant szybkiego i perfekcyjnego mieszania paszy
Perfekcyjne dopasowanie turbo-ślimaka i pojemnika powstaje dzięki połączeniu stabilnego dna ze stali o wysokiej jakości z kanciastym pojemnikiem. Kanciasty kształt zbiornika hamuje ruch okrężny paszy i przez to wspiera pionowy przebieg procesu mieszania. W ten sposób następuje skrócenie czasu mieszania, przy jednoczesnym zachowaniu właściwej struktury paszy. Poza tym kanciasty kształt podwyższa stabilność zbiornika i uniemożliwia przesypywanie się paszy ze zbiornika poprzez optymalizację jej przepływu. Obręcz ruchoma umocowana na łańcuszkach zapewnia najlepszą odporność na drgania zbiornika.
Nowość! Opcjonalnie dla wozów SILOKING TrailedLine Compct Classic – wzmocnienie ścian zbiornika ze stali szlachetnej SILONOX.
Seryjnie SILONOX dla wozów nowej generacji SILOKING TailedLine 4.0 w miejscach najbardziej narażonych na ścieranie stosuje się blachę z SILONOX. Kliny wewnętrzne zbiornika między ślimakami a także boczne obudowy otworów zasuw są wykonane z SILONOX.
Aktualny asortyment wozów paszowych SILOKING oferowanych przez Sano znajduje się tutaj>>>