Menu

Wozy paszowe Siloking z pionowym systemem mieszania.

Wozy paszowe Siloking z pionowym systemem mieszania

Turbo – ślimak – dokładne mieszanie,  zwiększenie wydajności!

Turbo-ślimak wozów paszowych Siloking jest wyposażony w dodatkowe skrzydło. Skrzydło ślimaka przesunięte o 180 stopni optymalizuje wynik mieszania i umożliwia  równomierny wysyp paszy. Razem z płaską listwą zgarniającą i ustawianymi nożami zapewnia wyjątkową jakość przygotowywanej dawki TMR.

Nowość! Opcjonalnie – ślimak z wyprowadzeniem LongFibre, wzmocnienie skrzydeł ślimaka ze stali szlachetnej SILONOX.

Przekładnia – dla dużych obciążeń i szczytowych momentów obrotowych.

Wozy paszowe Siloking są wyposażone w specjalną przekładnię planetarną z kołem zębatym stożkowym o ukośnych zębach. Taki sposób budowy gwarantuje długą żywotność i wydajność. Przez rozłożenie całkowitego obciążenia i przez osadzony na przekładni ślimak tworzy fundament długiej żywotności.

Nowość! Seryjnie dla Siloking Nowa Generacja –  przekładnia z 4 planetami dla zwiększenia efektywności pracy. Przekładnia jest w 100% smarowana olejem, co oznacza mniejsze zapotrzebowanie na serwis. Przez duży i transparentny zbiornik wyrównawczy olej może być łatwo wymieniony lub uzupełniony, bez użycia specjalnych narzędzi.

Rama nośna – perfekcyjna dla ekstremalnych wymagań!

Rama nośna jest wysoce zoptymalizowana, usztywniona i odporna na skręty, posiada zintegrowany, specjalny system ważący. Sensory wagi umieszczone na dodatkowych trawersach gwarantują stałość dokładnego ważenia paszy dla dobrego samopoczucia zwierząt.

Turbo – ślimak – dokładne mieszanie,  zwiększenie wydajności!

Turbo-ślimak wozów paszowych Siloking jest wyposażony w dodatkowe skrzydło. Skrzydło ślimaka przesunięte o 180 stopni optymalizuje wynik mieszania i umożliwia  równomierny wysyp paszy. Razem z płaską listwą zgarniającą i ustawianymi nożami zapewnia wyjątkową jakość przygotowywanej dawki TMR.

Nowość! Opcjonalnie – ślimak z wyprowadzeniem LongFibre, wzmocnienie skrzydeł ślimaka ze stali szlachetnej SILONOX.

Przekładnia – dla dużych obciążeń i szczytowych momentów obrotowych.

Wozy paszowe Siloking są wyposażone w specjalną przekładnię planetarną z kołem zębatym stożkowym o ukośnych zębach. Taki sposób budowy gwarantuje długą żywotność i wydajność. Przez rozłożenie całkowitego obciążenia i przez osadzony na przekładni ślimak tworzy fundament długiej żywotności.

Nowość! Seryjnie dla Siloking Nowa Generacja –  przekładnia z 4 planetami dla zwiększenia efektywności pracy. Przekładnia jest w 100% smarowana olejem, co oznacza mniejsze zapotrzebowanie na serwis. Przez duży i transparentny zbiornik wyrównawczy olej może być łatwo wymieniony lub uzupełniony, bez użycia specjalnych narzędzi.

Rama nośna – perfekcyjna dla ekstremalnych wymagań!

Rama nośna jest wysoce zoptymalizowana, usztywniona i odporna na skręty, posiada zintegrowany, specjalny system ważący. Sensory wagi umieszczone na dodatkowych trawersach gwarantują stałość dokładnego ważenia paszy dla dobrego samopoczucia zwierząt.

Zalety stosowania wozu paszowego samojezdnego:

  • Łatwa i wygodna praca w każdych warunkach pogodowych
  • Precyzyjne żywienie zawsze tą samą dawką
  • Mniej czasu na przygotowanie paszy
  • Dokładne ważenie i mieszanie pasz
  • Najniższe koszty żywienia krów

Zalety stosowania wozu paszowego samojezdnego:

  • Łatwa i wygodna praca w każdych warunkach pogodowych
  • Precyzyjne żywienie zawsze tą samą dawką
  • Mniej czasu na przygotowanie paszy
  • Dokładne ważenie i mieszanie pasz
  • Najniższe koszty żywienia krów

Kanciasty pojemnik – gwarant szybkiego i perfekcyjnego mieszania paszy

Perfekcyjne dopasowanie turbo-ślimaka i pojemnika powstaje dzięki połączeniu stabilnego dna ze stali o wysokiej jakości z kanciastym pojemnikiem. Kanciasty kształt zbiornika hamuje ruch okrężny paszy i przez to wspiera pionowy przebieg procesu mieszania. W ten sposób następuje skrócenie czasu mieszania, przy jednoczesnym zachowaniu właściwej struktury paszy. Poza tym kanciasty kształt podwyższa stabilność zbiornika i uniemożliwia przesypywanie się paszy ze zbiornika poprzez optymalizację jej przepływu. Obręcz ruchoma umocowana na łańcuszkach zapewnia najlepszą odporność na drgania zbiornika.

Nowość! Opcjonalnie dla wozów Sano TMR Profi Trailedline Compct Classic  – wzmocnienie ścian zbiornika ze stali szlachetnej SILONOX.

Seryjnie SILONOX dla wozów nowej generacji  Sano TMR Profi Tailedline 4.0 w miejscach najbardziej narażonych na ścieranie stosuje się blachę z SILONOX. Kliny wewnętrzne zbiornika między ślimakami a także boczne obudowy otworów zasuw są wykonane z SILONOX.

Kanciasty pojemnik – gwarant szybkiego i perfekcyjnego mieszania paszy

Perfekcyjne dopasowanie turbo-ślimaka i pojemnika powstaje dzięki połączeniu stabilnego dna ze stali o wysokiej jakości z kanciastym pojemnikiem. Kanciasty kształt zbiornika hamuje ruch okrężny paszy i przez to wspiera pionowy przebieg procesu mieszania. W ten sposób następuje skrócenie czasu mieszania, przy jednoczesnym zachowaniu właściwej struktury paszy. Poza tym kanciasty kształt podwyższa stabilność zbiornika i uniemożliwia przesypywanie się paszy ze zbiornika poprzez optymalizację jej przepływu. Obręcz ruchoma umocowana na łańcuszkach zapewnia najlepszą odporność na drgania zbiornika.

Nowość! Opcjonalnie dla wozów Sano TMR Profi Trailedline Compct Classic  – wzmocnienie ścian zbiornika ze stali szlachetnej SILONOX.

Seryjnie SILONOX dla wozów nowej generacji  Sano TMR Profi Tailedline 4.0 w miejscach najbardziej narażonych na ścieranie stosuje się blachę z SILONOX. Kliny wewnętrzne zbiornika między ślimakami a także boczne obudowy otworów zasuw są wykonane z SILONOX.