Menu

Wozy paszowe Sano TMR Profi – nie do zastąpienia przez 365 dni w roku

Krowy i opasy dla prawidłowego metabolizmu, zdrowotności i dobrego przybierania masy potrzebują odpowiednio zbilansowanej dawki pokarmowej. Nie można obecnie wydajnie żywić krów i opasów bez stosowania TMR, a więc tym samym bez wozu paszowego. Tylko Sano sprzedaje wozy paszowe i jednocześnie prowadzi kompleksowe doradztwo żywieniowe. To właśnie wozy paszowe Sano TMR Profi są najczęściej kupowane w Polsce.

Tytuł na widok mobile

Tu jest inny opis bo to mobile.

Pobierz PDF
  • LOREM IPSUM

lorem ipsum

Modele o niskiej budowie: objętość 12 m³, 13 m³ i 16 m³

Santrak_SelfLine_4.0_Compact_1612_16_EA-podklad

Optymalna maszyna zarówno dla klasycznego gospodarstwa rodzinnego jak i dla dużego gospodarstwa z kilkoma grupami żywieniowymi oraz przy wąskich, niskich wjazdach do obór. Kompaktowa budowa ze zwrotnym, 3-punktowym układem jezdnym umożliwia obustronny wysyp bez najeżdżania na paszę.

Wozy samojezdne Compact 12 m³, 13 m³ i 16 m³ nadają się idealnie do przejazdu przez niskie obory. Są one wyposażone w solidne i oszczędne silniki Volvo 4-cylindrowe turbo-diesel 105 kW (143 KM), norma spalin Euro 4. Modele Compact 13 i 16 mogą być opcjonalnie zaopatrzone w pakiet mocy 129 kW (175 KM) lub 160 kW (218 KM).

ljhjlhh

mn bk vbm bm

  • Perfekcyjne mieszanie
  • Układ jezdny
  • Komfort
  • 4-planetarna przekładnia
  • SILONOX
Perfekcyjne mieszanie

Duży ślimak plus mała liczba obrotów równa się zachowana struktura paszy – tak brzmi niepodważalne dla turbo-ślimaka równanie.

  1. Ślimak obraca się łagodnie powoli
    • i zabiera do mieszania jednocześnie z każdym obrotem dużo paszy.
    • Turbo-ślimak został wielkością i kształtem perfekcyjnie dopasowany do geometri
    • zbiornika i posiada dokładnie ustaloną odległość od ściany zbiornika, przez co następuje szybkie i delikatne mieszanie komponentów paszowych.
  2. Wynikiem tego są dokładne precyzyjne dawki i małe zapotrzebowanie na olej napędowy. Połączenia zbiornika po bokach i przy wysypie są w modelach 2-ślimakowych standardowo zabezpieczone warstwą SILONOX (opcjonalnie możliwe też pokrycie ścian i dna zbiornika oraz turbo ślimaka).
Układ jezdny

Innowacyjny 3-punktowy układ jezdny powoduje, że SANTRAK Selfline 4.0 jest niezwykle skrętny i zwinny. Jako konstrukcja 3-punktowa rama nośna jest odporna na odkształcenia i gwarantuje długą żywotność, jak również dokładne ważenie komponentów paszowych. Przy szczególnie wąskich stołach paszowych pasza może być równocześnie wysypywana przez 2 zasuwy opcjonalnie także wersji Heavy-Duty umieszczone po obu stronach wozu, co gwarantuje płynny, bez blokowania wysyp paszy.

Komfort

Komfort to większa efektywność pracy
Duża, przestrzenna kabina zapewnia maksymalny komfort, ergonomię i bezpieczeństwo.
Wysoki komfort jazdy i obsługi czyni pracę kierowcy nie tylko przyjemną, ale także bardziej efektywną.
Funkcje na zawołanie
Zamontowana obok siedzenia multifunkcyjna poręcz z Joystickiem obsługiwana jest intuicyjnie co zwiększa efektywność pracy operatora. Czynności są łatwo i szybko programowane i przez naciśniecie przycisku łatwo włączane. Możliwe jest zapamiętanie w wygodny sposób, dwóch różnych obrotów silnika, a także obsługa hydraulicznego ustawienia przeciwnoży zarówno w sposób manualny jak również za pomocą jednego przycisku.

4-planetarna przekładnia

Przekładnia planetarna została skonstruowana specjalnie do wozów paszowych SANTRAK. Ta przekładnia z 4 planetami i optymalnymi poziomami przełożenia jest dostosowana do wozów paszowych pracujących przy ekstremalnym obciążeniu, o maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 52.000 Nm/250 KM. Przekładnia jest w 100 % smarowana olejem, co oznacza najwyższy stopień zadowolenia z prowadzonych przeglądów technicznych.

SILONOX

SILONOX jest szczególnie wytrzymałą, nie do zdarcia powłoką stali szlachetnej z wyjątkową odpornością na ścieranie. Stosowany jest on w wyjątkowych przypadkach w wozach paszowych. SILONOX jest odporny na korozję, kwasy i chemiczne zniszczenia. Cechuje się także ekstremalną odpornością na mechaniczne zużycie. Mocne spawy gwarantują stałą grubość na całej ich długości i pewne połączenia.
Boczne zamknięcia zbiornika, wysypy i wewnętrzne kliny zbiornika są standardowo wyposażone w SILONOX. Przy większym obciążeniu np. przy regularnym codziennym mieszaniu 40 t TMR i więcej, zaleca się opcjonalnie zabezpieczenie wozu SANTRAK warstwą SILONOX także na ścianach bocznych, dnie zbiornika oraz ślimaku.

Dane techniczne

Sano TMR Profi Santrak Selfline 4.0 Compact 1612

test

Pobierz szczegółową ofertę w PDF
0009999000