Menu

Sano TMR Profi Santrak Selfline 4.0 Primus 1000+

Zwrotny wóz paszowy samojezdny Primus 1000+ dla dużych ferm, biogazowni i ponadprzeciętnych wymagań, o objętości 25 m3, 27 m³, 29 m³ i 32 m³.

To jest archiwalna wersja strony. Aktualna oferta na wozy paszowe Siloking znajduje się tutaj>>>

Wozy Primus 1000+ o bardzo dużej zwrotności, pojemności i wydajności są idealne dla ferm posiadających 1000 i więcej krów. Dzięki 3-osiowemu układowi jezdnemu ten samojezdny wóz paszowy może być załadowany nawet do 12 ton – obciążenie na układ jezdny i opony jest przy tym odpowiednio zmniejszone. Poza tym aktywny mechanizm kierowniczy przedniej i tylnej osi zapewnia ponadprzeciętną zwrotność. Zbiornik mieszający ma pojemność 25 m³, 27 m³ względnie 29 m³ lub 32 m³, 2 lub 3 turbo-ślimaki. Mieszanie w tym wozie paszowym przebiega bardzo szybko i równomiernie.

  • Perfekcyjne mieszanie
  • Układ jezdny
  • Komfort
  • Jednostka napędowa
  • 4-planetarna przekładnia
  • SILONOX
Perfekcyjne mieszanie

Duży ślimak plus mała liczba obrotów równa się zachowana struktura paszy – tak brzmi niepodważalne dla turbo-ślimaka równanie. Ślimak obraca się łagodnie powoli i zabiera do mieszania jednocześnie z każdym obrotem dużo paszy. Turbo-ślimak został wielkością i kształtem perfekcyjnie dopasowany do geometrii zbiornika i posiada dokładnie ustaloną odległość od ściany zbiornika, przez co następuje szybkie i delikatne mieszanie komponentów paszowych. Wynikiem tego są dokładne precyzyjne dawki i małe zapotrzebowanie na olej napędowy. Połączenia zbiornika po bokach i przy wysypie są w modelach 2-ślimakowych standardowo zabezpieczone warstwą SILONOX (opcjonalnie możliwe też pokrycie ścian i dna zbiornika oraz turbo ślimaka).

Układ jezdny

Dzięki 4-kołowemu układowi kierowniczemu, ten model doskonale radzi sobie także w trudnych warunkach: w budynkach oraz na drogach wyłożonych płytami. Ze względu na duże opony oraz obie osie prowadzące jest bardzo zwrotny. Dostępne są 4 wersje prędkości: 20 / 25 / 40 / 50 km/h.

Komfort

Komfort to większa efektywność pracy. Duża, przestrzenna kabina zapewnia maksymalny komfort, ergonomię i bezpieczeństwo. Wysoki komfort jazdy i obsługi czyni pracę kierowcy nie tylko przyjemną, ale także bardziej efektywną. Funkcje na zawołanie Zamontowana obok siedzenia multifunkcyjna poręcz z Joystickiem obsługiwana jest intuicyjnie co zwiększa efektywność pracy operatora. Czynności są łatwo i szybko programowane i przez naciśniecie przycisku łatwo włączane. Możliwe jest zapamiętanie w wygodny sposób, dwóch różnych obrotów silnika, a także obsługa hydraulicznego ustawienia przeciwnoży zarówno w sposób manualny jak również za pomocą jednego przycisku.

Jednostka napędowa

W wozie SANTRAK Selfline 4.0 Priumus 1000+ bije mocne serce: silnik 6-cylindrowy-D8 z niską emisją spalin na poziomie Euro 4. Silnik Volvo o dużym momencie obrotowym i zużywający niewiele paliwa. Jest niezwykle wydajny. Dzięki ekstremalnie długim czasom między przeglądami technicznymi i konserwacją, wykonywanymi co 1.000 motogodzin, jest także niesamowicie ekonomiczny.

4-planetarna przekładnia

Przekładnia planetarna została skonstruowana specjalnie do wozów paszowych SANTRAK. Ta przekładnia z 4 planetami i optymalnymi poziomami przełożenia jest dostosowana do wozów paszowych pracujących przy ekstremalnym obciążeniu, o maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 52.000 Nm/250 KM. Przekładnia jest w 100 % smarowana olejem, co oznacza najwyższy stopień zadowolenia z prowadzonych przeglądów technicznych.

SILONOX

SILONOX jest szczególnie wytrzymałą, nie do zdarcia powłoką stali szlachetnej z wyjątkową odpornością na ścieranie. Stosowany jest on w wyjątkowych przypadkach w wozach paszowych. SILONOX jest odporny na korozję, kwasy i chemiczne zniszczenia. Cechuje się także ekstremalną odpornością na mechaniczne zużycie. Mocne spawy gwarantują stałą grubość na całej ich długości i pewne połączenia. Boczne zamknięcia zbiornika, wysypy i wewnętrzne kliny zbiornika są standardowo wyposażone w SILONOX. Przy większym obciążeniu np. przy regularnym codziennym mieszaniu 40 t TMR i więcej, zaleca się opcjonalnie zabezpieczenie wozu SANTRAK warstwą SILONOX także na ścianach bocznych, dnie zbiornika oraz ślimaku.

Pobierz katalog w PDF C23A335E-E38E-44BA-9A53-D164BCDF3CBE Created with sketchtool. Zapytaj o wycenę wozu