Wozy paszowe Sano TMR Profi – nie do zastąpienia przez 365 dni w roku
Nie można obecnie wydajnie żywić krów i opasów bez stosowania TMR, a więc tym samym bez wozu paszowego. Tylko Sano sprzedaje wozy paszowe i jednocześnie prowadzi kompleksowe doradztwo żywieniowe. To właśnie wozy paszowe Sano TMR Profi są najczęściej kupowane w Polsce.
Wozy paszowe Sano TMR Profi
– nie do zastąpienia
przez 365 dni w roku
Nie można obecnie wydajnie żywić krów
i opasów bez stosowania TMR,
a więc tym samym bez wozu paszowego.
Tylko Sano sprzedaje wozy paszowe
i jednocześnie prowadzi kompleksowe
doradztwo żywieniowe. To właśnie wozy paszowe Sano TMR Profi
są najczęściej kupowane w Polsce.
Serwis wozów paszowych
Wóz paszowy Sano, używany w gospodarstwie przez cały rok wymaga systematycznych konserwacji, przeglądów. Należy je wykonywać z określoną częstotliwością, aby zapewnić bezpieczeństwo pracy i długą żywotność maszyny. Trzeba przy tym pamiętać, że konserwacja i naprawy mogą być przeprowadzane jedynie wtedy, gdy wóz paszowy jest odłączony od ciągnika. Dodatkowo należy zabezpieczyć koła wozu, aby samoczynnie nie odjechał.
Serwis Hotline
Jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00!
Niektóre czynności dotyczące konserwacji wozu paszowego hodowcy powinni wykonywać sami, inne wymagają umówienia wizyty kompetentnych techników Sano. Należy pamiętać o zachowaniu środków ostrożności przy samodzielnych pracach przy wozie paszowym. Wóz paszowy musi być odłączony od ciągnika a zasuwa otwarta i zabezpieczona przed niezamierzonym uruchomieniem.
Przynajmniej co 100 godzin pracy technik Sano powinien skontrolować stan wozu paszowego i wykonać następujące prace konserwacyjno-serwisowe:
- przesmarować wszystkie elementy maszyny
- sprawdzić mocowanie i dokręcenie śrub, ustawienie hamulca, szczelność przekładni, zamocowanie i działanie wałka przegubowego, stopkę podporową, działanie wagi i przewodów zasilających, stan taśmy i rolek napędowych, mocowanie i szczelność siłowników hydraulicznych zasuwy, uszkodzenia i zużycie ślimaka mieszającego, szczelność i poziom oleju w zbiornikach wyrównawczych oleju przekładniowego.
Bardzo ważna jest wymiana oleju w przekładni głównej i redukcyjnej, którą powinno się wykonywać przynajmniej co roku aby zapewnić prawidłową pracę maszyny. Pamiętajmy, że na wymianie oleju w przekładniach nie można oszczędzać! Stary olej przyczynia się do szybkiego zużywania się łożysk i współpracujących kół zębatych. Węże i przewody hydrauliczne nie mogą być przetarte ani zagięte. Co sześć lat powinno się je wymieniać.
Sano zapewnia wszystkim hodowcom sprawdzony serwis wozów paszowych oraz innych artykułów technicznych Sano. Nasi technicy fachowo przeprowadzą prace serwisowe i naprawcze a także doradzą. Dysponują dobrze wyposażonymi samochodami z potrzebnymi częściami i narzędziami. W Sękowie znajduje się świetnie wyposażona hala naprawcza i magazyn części.
Nie można oszczędzać na serwisie wozu paszowego! Tępe noże w wozie paszowym, brak smarowania w układzie napędowym przyczyniają się do zwiększenia kosztów hodowcy. Tylko oryginalne akcesoria i części zamienne Sano gwarantują prawidłową pracę wozu paszowego Sano TMR Prof